دفتر وکالت علی فرجی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

دفتر وکالت ما افتخار همکاری باوکلای خوشنام و با سابقه دادگستری در شاخه های مختلف :کیفری ،حقوقی، خانواده،علامت تجارتی،مالکیت معنوی ،ملکی ‌و اختلافات کارگر و کارفرمایی ،جرائم مالی از قبیل کلاهبرداری ،خیانت در امانت ،جعل و استفاده از سند مجعول، سرقت ،انتقال مال غیر ،معامله به قصد فرار از ادای دین وغیره …را دارد و پرونده های ارجاعی موکلین با تیم مجرب حقوقی در دست اقدام قرار می گیرد ،گفتنی است که قبل از طرح هر گونه دعوا یا دفاع در قبال آن جلسات مشاوره حقوقی و برسی جزئیات موضوعی و حکمی با حضور وکلا و موکلین چند مرتبه تشکیل می گردد تا منطقی ترین و معقول ترین اقدام حقوقی صورت پذیرد

8474810F CBD3 4E1F BD59 096024254026 - خانه

خدمات دفتر وکالت علی فرجی

argument - خانه

وکالت اختلافات کارگر و کارفرما

به شخصی که در ازای انجام کاری، حقوق، مزد، پاداش یا مزایا میا هرگونه مبلغی که برای انجام این کار از کارفرما دریافت می کنند در قانون کار، کارگر می گویند.

family - خانه

وکالت دعاوی خانوادگی

بررسی امور حقوقی خانواده، تعریف وکیل خانواده و نقش او در حل کردن دعاوی خانوادگی و همچنین وظایف وکیل خانواده.

law 1 - خانه

وکالت دعاوی حقوقی

افرادی که ادعا دارند در زمینه خاصی حق آنها ضایع شده و یا به طور کلی حق آنها پایمال گردیده است در حوزه دعاوی حقوقی قرار می گیرند.

justice court - خانه

وکالت دعاوی مالکیت معنوی و علامت تجارتی

مفهوم حقوقی جدیدی که روش حمایت و پشتیبانی از پدیده های فکری بشر انسان را بیان می کند، حقوق مالکیت فکری گفته می شود

house 1 - خانه

وکالت دعاوی ملکی

در قانون مدنی،  املاک  در بخش عمال غیرمنقول جای می گیرند. از آنجایی که قیمت ملک ثبات ندارد سودآوری زیادی دارد.

hammer - خانه

وکیل کیفری و وکالت

رشته حقوق زیرشاخه های گوناگون و زیادی را شامل می شود که یکی از پر طرفدار ترین آن ها، حقوق کیفری می باشد.

سایر خدمات

وکالت شرکت های تجاری

وکالت شرکت های تجاری متضمن انجام امور وکالتی بسیار متنوعی است از قبیل تنظیم قرارداد و اجرای تعهدات قراردادی تا دعاوی مالی مختلف.

حقوق خانواده

قانونگذار در حقوق خانواده جهت حمایت از زن و حفظ جایگاه او حقوق مالی ناشی از عقد نکاح را به نفع ایشان و از طرفی ریاست بر خانواده و حق تعیین مسکن مشترک را برای مرد مقرر فرموده که البته این قاعده دارای استثناعات متعدد می باشد که شناسایی حقوق زوجین را واجد اهمیت بسیار نموده است.

وکالت حضانت

حضانت یا حق نگهداری فرزند مشترک کمتر از سن بلوغ برای والدینی که به هر دلیل از هم جدا زندگی می کنند هم حق و هم تکلیف می باشد از این جهت طرح دعاوی مطالبه حضانت و یا سلب حضانت از نظر حقوقی اقدامی کاملا فنی و تخصصی بوده و احتیاج به پیش آگاهی واستفاده درست از مشاوره حقوقی دارد.

وکالت دعاوی کیفری

با وقوع جرم چه در محیط های اشتغال ‌وخانوادگی یا محیط های اجتماعی تر زیان دیده از جرم اعلام کننده جرم به مراجع قضایی صالح اعم از دادسرا و محاکم جزایی می باشد و نحوه طرح و ثبت شکوائیه و ارائه ادله اثبات جرم نیاز به مشاوره حقوقی و استفاده از دانش وکلای مجرب در دعاوی کیفری دارد.

کلاهبرداری

جرم کلاهبرداری در واقع انجام مانور متقلبانه و فریب زیان دیده واخذ اموال و حقوق مالی قربانی و تصاحب آن است،بسته به وقوع جرم کلاهبرداری حسب مورد در فضای سایبری و اینترنتی یا فضای عادی و سنتی نحوه اثبات آن ‌متفاوت بوده و اقدامات قضایی شایسته ای را می طلبد.

اختلافات کارگر و کارفرما

رابطه حقوقی ما بین کارگر و کارفرما تحت شمول مجموعه قوانین کار می باشد که در اکثر موارد این حقوق آمره بوده و توافق بر خلاف آن امکانپذیر نیست چرا که مقنن چتر حمایتی خود را بر روی رابطه فوق گسترده تا از حقوق کارگر در مقابل کارفرما به طور ویژه دفاع کند .

زمینه های کاری ما

ابطال علامت تجاری:

صاحب علامت تجارتی اعم از شخص حقیقی یا حقوقی که در تاریخ مقدم آنرا ثبت نموده و دارای حسن شهرت استفاده از علامت تجارتی خود می باشد چنانچه شخص دیگری آن علامت یا مشابه آن را ثبت نماید این حق را به موجب قانون دارد که ابطال تصدیق ثبت علامت تجارتی موخر را از مراجع قانونی درخواست کند .

الزام به تنظیم سند رسمی انتقال:

از آثار انتقال مالکیت اموالی که به موجب قانون ثبت و سایر قوانین نقل و انتقالات آن اموال باید به ثبت برسد ،تنظیم سند رسمی انتقال است که گاها به علت اختلاف حساب یا فوت فروشنده یا توقیف نزد مراجع قانونی در انجام آن تاخیر صورت می گیرد ثبت دادخواست مربوط و پیگیری دعوا در این خصوص بهتر است توسط وکیل دادگستری انجام شود تا در حصول نتیجه اطمینان حاصل نمائید.

جعل و استفاده از سند مجعول:

سند هر گونه نوشته ای است که دارای مهر یا امضا یا اثر انگشت شخص یا اشخاصی باشد و قابل استناد به نفع آنها یا علیه آنها ؛لذا جعل مصادیق رفتارهایی خاص نسبت به سند بوده که به ضرر افراد دیگر قابلیت استفاده را دارد که در صورت استفاده از سند مجعول جرم استفاده از سند مجعول واقع می شود ،دفاع از اتهام جعل تا حد زیادی به تجربه و دقت کار وکیل و مشاوره حقوقی بستگی دارد .

برات ،سفته وچک:

اسناد تجارتی فوق الذکر در دنیای امروز نقش مهمی در پرداخت های معاملات بازرگانی و عادی داشته و دارنده این اسناد که استحقاق مطالبه مبلغ مندرج در آنرا دارد واجد حقوق متنوعی می باشد که هرگونه اقدام و اجرای حق بهتر است با استفاده از دانش حقوقی وکلای دادگستری و مشاوره حقوقی اختصاصی باشد.

خیانت در امانت:

عنوان اتهامی رایج است که همواره در اختلاف حساب های مالی ما بین اشخاصی واقع می شود که رابطه حقوقی قبلی با یکدیگر دارند عناصر تشکیل دهنده جرم فوق آستانه قانونی ویژه ای داشته و دفاع از اتهام خیانت در امانت غالبا توان تجربی و علم حقوقی کیفری ویژه ای را می طلبد.

رابطه نامشروع :

هرگونه رابطه ای ما بین یک زن ومذد بالغ ‌عاقل خارج از تعریف عرفی جامعه و خارج از چهارچوب عقد نکاح شرعی با کیفیت خاص قانونی و تعریف معین آن رابطه نامشروع محسوب و رسیدگی به آن در صلاحیت دادگاه ارشاد -کیفری دو می باشد .

مطالبه نفقه:

در روابط خانوادگی گاهی اشخاص حقیقی نسبت به پرداخت هزینه های متعارف زندگی خویشاوندان خود به موجب قانون ملزم می گردند اما شناخت این رابطه حقوقی خانوادگی جهت طرح دعوای مطالبه نفقه و امکان آن از اهمیت حیاتی برخوردار است اکثر دادخواست های مطالبه نفقه که توسط شورای حل اختلاف یا محاکم خانواده رد می شوند به دلیل طرح غلط و نا متناسب دعوای مطالبه نفقه اقارب یا همسر است.

پرونده های کیفری:

انجام وکالت در این زمینه مستلزم دانش حقوقی ویژه و تجربه بالای تیم حقوقی بوده که با توجه به دو مرحله ای بودن دادرسی در دادسرا و دادگاه های جزائی دفاع مناسب را می بایست انجام دهند

حقوق خانواده

تجربه کار در دادگاه خانواده این امکان را به وکلای این دفتر می‌دهد که با مشاوره حقوقی درست و دلسوزانه در گام نخست آرامش موکلین را جهت اخذ تصمیم متناسب با توجه به حساسیت تصمیم در خصوص دعاوی خانوادگی به ایشان بازگرداند و سپس با توجه به واقعیات موجود اقدام حقوقی دقیق و درست را به عمل آورند .

دعاوی حقوقی:

کثرت و تنوع دعاوی حقوقی از دعاوی مربوط به املاک از قبیل خلع ید،تصرف عدوانی،مزاحمت،ممانعت از حق و الزام به تنظیم سند رسمی و دعاوی مربوط به قراردادها از قبیل بیع،صلح،هبه ،مشارکت مدنی ،مشارکت در ساخت والزامات خارج از قرارداد از قبیل خسارات دادرسی ،خسارات ناشی از جرم ….

وکالت ابطال علامت تجارتی :

با توجه به تخصصی بودن دعوای ابطال علامت تجارتی و دفاع در قبال دعوای ابطال نیاز به برسی پرونده توسط وکلای متخصص در دعوای فوق دو چندان می گردد .

وکالت سر قفلی :

بسته به تاریخ انعقاد عقد اجاره و نوع کار بری ملک موضوع اجاره حقوق مستاجر قانونا متفاوت می باشد و قبل از اقدام ،دریافت مشاوره حقوقی از دفتر وکالت ما به شما توصیه می گردد.

وکالت موجر و مستاجر:

پیرامون عقد اجاره املاک مسکونی ،تجاری و اداری ادعا هاو حقوق ویژه دو طرف ممکن است باعث طرح دعاوی تخلیه ید،استرداد وجه ودیعه ،الزام به پرداخت مخارج نگهداری بنا ،مطالبه سرقفلی ،مطالبه حق کسب پیشه ،تجارت واجور معوقه وغیره…..

آخرین مطالب سایت

نکته در خصوص وکیل طلاق 495x400 - خانه

شش نکته در خصوص وکیل طلاق

شش نکته در خصوص وکیل طلاق که باید بدانید ! وکالت در طلاق اول:در مواردی که زن وکالت در طلاق از طرف همسر دارد که به غلط به آن حق طلاق گفته می شود.استفاده از این وکالتنامه حتما باید از طریق وکیل برای طلاق باشد و این موضوع با وکالت مدنی زن…
Call Now Button